Christ..

Jeg synes virkelig at tingene er svære lige for tiden.. Jeg passer min venindes killing som er søster til min og de er ved gud da bare nuttede, men også virkelig en hovedpine! Kan kattekillinger have damp? I så fald må de have det.. :/ Det kan godt være småirriterende i længden.. Desuden kommer det nok også lidt af at jeg bare ikke kan holde ud at være fanget i min egen lejlighed i 5 dage i træk.. Føler virkelig jeg er ved at blive crazy. Og vejret er ikke engang godt nok til at man kan gå ud og lægge sig på græsplænen, hvilket kun medvirker til at forstærke min følelse af at være et vildt dyr fanget i et bur. De sidste par dage har jeg følt en slags klaustrofobi.. Det er bare ikke mig at være så meget hjemme ): Det er det triste ved læseferie, for læse gider jeg slet ikke. Så tror jeg jeg ville få et hysterisk anfald! Trænger bare til at komme ud. Men alle andre læser ): I hvert fald dem jeg vil ud med, og den person jeg allermest har brug for at bruge tid (udenfor mit fucking hjem) med, er flyttet til Vejle med sin kæreste.. Åh, hvor føler jeg mig bare ramt af dårlig karma lige for tiden.. Jeg orker ikke mere. Jeg orker ikke eksamen. Jeg orker ikke at jeg savner mennesker med samme interesser som mig. Er det bare mig som er underlig? Fuck.. Jeg føler mig alene og presset på samme tid.. :/

Skriv et svar

