I like to read..

1. Clamour for Glamour – Fordi min stil (synes/håber jeg) mest af alt minder om hendes og hun er den der inspirerer mig mest. Jeg elsker at der altid er en lille essens af noget råt eller rocket over hende. Er det jeg selv prøver at indfange, så hun er min no. 1!

2. Trine’s Wardrobe – Egentlig ikke fordi hendes stil minder specielt meget om min. Tror der går måneder mellem at jeg finder noget på hendes blog jeg må eje, men jeg elsker hendes måde at blogge på og hendes layout – og så synes jeg hun er utrolig god til at formidle hendes personlighed uden at virke irriterende, bedrevidende eller fake-cute. Hun er et inspirerende menneske.

3. Momo – Fordi hun virker pissesød, poster en million indlæg om dagen, har fantastiske shoppingtips og fede billeder. Så meget personlighed!

4. Passions for Fashion – Hendes stil er lidt mere uskyldig end min, men jeg synes hun er en dygtig “stylist”, hvis man kan sige det sådan (: Og så har hun overraskende meget af det tøj jeg også har, derfor kan jeg lige få lidt inspiration. Udover det har hun mange gode shoppingtips og er rimelig alsidig i sin bloggin’. Me like!

5. Fashiontoast – Nok mest pga. billederne, for gider egentlig ikke og sidde og læse al teksten, da jeg ikke synes den er så aktuel for mig, i og med at hun er fra.. LA?!. eller sådan noget, alt er på engelsk og meget småt skrevet, og at hendes tøjbudget er flere tusind kroner over mit da hun vist tjener kassen på at være model. Dog er hun inspirerende på den måde at hun tager de smukkeste billeder (eller andre gør af hende) og har en fantastisk stil. Og så kan man jo kigge på tingene og lede efter billigere alternativer, spare sammen til noget af det, eller bare lade sig inspirere af en utrolig flot og velklædt pige.

Et udpluk af de blogs jeg læser på daglig basis og elsker.

Tjek dem ud hvis I har lyst, de er tiden værd.

Skriv et svar

