29.06.10

I dag har jeg været på strøget med min skønne kæreste.. Der faldt jeg over de clogs fra Topshop jeg bloggede om her, og så skulle jeg da lige prøve dem for min kæreste for sjov, mest fordi de slet ikke er mig. Men hov, hvor var de egentlig pæne på! Men men men, sgu ikke til 800. Topshop, hvad sker der? Men jeg mente nu nok at de ikke var ligeså dyre på hjemmesiden (er det aldrig) og at de tilmed  var på udsalg, så jeg tjekkede lige da jeg kom hjem. Jo, jo, de var skam sat ned til 230! Så dem smed jeg i kurven sammen med en vampet vinrød læbestift som jeg også har været på vild jagt efter i dag i Magasin, til kærestens store fortvivlelse (; Hihi. Smed også endnu en ting i, og det blev, inklusiv fragt, stadig kun ca. 340 kr! (: Det gør mig glad!!!!

Skriv et svar

