Festival..

Body, kjole, regnjakke og sandaler fra Topshop.com, jakke fra Alexander Wang, sko fra Converse, gummistøvler fra Hunter og tørklæde fra McQueen.

T-shirts, body, shorts og sandaler fra Topshop.com, jakke fra Alexander Wang og gummistøvler fra Hunter

Jeg gad virkelig godt at være en af dem som tager på festival år efter år.. Desværre er jeg vist lidt for forfængelig, og ikke helt så glad for øl, mudder og minus bad-traditionen som kører på de fleste festivaller. Dog læste jeg for kort tid siden på Trine’s Wardrobe, at folk som mig også kan være med på alt det sjove. For H&M har lavet en camp som er lidt mere lækker, i den forstand at der er lækre badefaciliteter, garanteret mudderfri telte osv. (du kan læse mere om konceptet her). Billetten er selvfølgelig lidt dyrere, men helt klart pengene værd for sådan en lille snob som mig (; Så havde jeg spottet det lidt før, havde jeg muligvis også været at spotte på Roskilde. Men de af Jer som skal afsted (evt. på den camp) må gerne smide en lille kommentar (:

Dette er i hvert fald hvad jeg ville smide i kufferten hvis jeg skulle afsted, sammen med nogle smykker, bælter og tørklæder..

Skriv et svar

