Kender I det?

Når man leder efter noget, men egentlig ikke lige ved hvad det er?

Jeg synes tit det er den rene jungle at surfe rundt på diverse hjemmesider i jagten på de perfekte accessories, særligt med henblik på smykker.. Jeg magter simpelthen ikke at glo 70 sider igennem når halvdelen af det får mig til at græmmes over at folk vil iføre sig sådan noget. Men smag er jo relativt (: Det skal der ingen diskussion være om! Jeg har dog fundet ud af at jeg, som førnævnt, har en svaghed for det lidt glamrock-agtige. Dertil synes jeg at de lidt mere rockede/punkede smykker passer godt ind. Og jeg har fundet en side med et overskueligt udvalg (og priser), nemlig Fashionology. Jeg er vild med stort set alle deres sølvting og har både disse kors øreringe og en super fed slangering, som de desværre ikke har mere.. Næste køb derfra må helt bestemt være disse to ringe. (Har en vild kærlighed for ringe selvom jeg måske ikke altid er lige flittig til at få dem brugt)..

Skriv et svar

