Acessories

Jeg er normalt ikke så meget til smykker..
Jo, sølvhjerte halskæder har jeg nok omkring 3 af fordi de er så enkle og jeg elsker sølv.
Jeg har også den store sølv og hvide Marguritring fra Georg Jensen, mest fordi den er klassisk og stilfuld.
Anyway, udover det er jeg ikke så meget til i øjnefaldende smykker, og jeg har som regel lidt svært ved at accesorize. Typisk bliver det til 20 tynde marrokkanske sølvarmbånd, fordi de giver et twist så stilen bliver lidt mere sydlandsk (plejer som regel også kun at parre dem med solbrune arme), ellers har jeg et blodstensarmbånd, men det er meget intetsigende, og den eneste rigtige grund til at gå med det er pga. dets store affektionsværdi (:
Det jeg egentlig vil frem til er at jeg hurtigt kan komme til at føle mig for overdressed med store, pigede voldsomme smykker og jeg føler lidt jeg taber mig selv i jagten på egentlig bare at tilføje lidt ekstra.. Men jeg har fundet to mærker som jeg føler harmonerer med mine ønsker, det ene er et jeg har nævnt før, nemlig Fashionology. Det andet er Line og Jo hvor jeg pt er virkelig forelsket i en ørering med 4 stjerner..
Jeg er nemlig rigtig glad for det lidt rock inspirerede og det må gerne minde lidt om/være fake piercinger osv. Jeg elsker at lege med de signaler jeg udsender, og en fake piercing kan om noget få dig til at fremstå som en helt anden (:

Det kom vist ikke til at hænge særlig meget sammen det her, men håber I forstod hvor jeg ville hen af.
Skriv et svar

