It’s here!!!

Min allerede højtelskede A. Wang taske:

Jeg har igennem længere tid jagtet modellen med sølvnitter, da jeg ikke bryder mig om guld, og den eneste der var at finde var den i farven “forest”. Og ellers tak, om jeg gider have en taske i mørkegrøn?! Come on.. Men så fandt jeg denne her. Min første priotering var helt klart sort med sølvnitter, men da den var umulig at finde, hapsede jeg denne grå (: Og jeg er positivt overrrasket. Nu skal jeg bare lige vende mig til farven.. og vægten. Shit, de nitter er virkelig tunge!

2 thoughts on “It’s here!!!

  1. HEj!

    Så lige at du har samme taske som mig – og i samme farve. Har du også problemer med at holde den pæn? Ved godt at det lyse læder ikke kan holdes 100 % pænt, men min er begyndt at gå op i læderet i siderne, hvilket er lidt nervepirrende! Gør din det samme?

    • Hej (:
      Har den faktisk ikke mere, da jeg ønskede mig den sorte og mest købte den her som en erstatning, så jeg solgte den meget hurtigt.. Tror kun jeg havde den omkring et par uger, men jo kan godt huske at den blev lidt mørk i stropperne af at hænge hen over min læderjakke på armen.. Tror måske man skulle have imprægneret den til at starte med. Ellers ville jeg gå til en skomager eller sådan noget, de ved tit meget om behandling af forskellige lædertyper, og den er jo bare så blød i læderet, og hvis man begynder med vand og klud går det i hvert fald helt galt!

Skriv et svar

