BARCELONA!!!

Så er jeg hjemvendt fra Barcelona, og disse billeder er hvad det kunne blive til i første omgang, eftersom jeg ikke havde mit kamera med (det er stadig til reparation!), så det blev kun til nogle få fra iPhonen.

Det vigtigste først (; Det ene af de 2 køb jeg gjorde dernede. De havde stort set ikke andet end Zara dernede, haha, så efter at have overvejet og kigget på disse sko igennem 4 Zara’er (med utilfreds kæreste på slæb!), havde jeg egentlig besluttet mig for at lade være, dels fordi de er ret høje, i hvert fald for høje til hverdagsbrug + at det med ikke eksisterende hæl gør dem en del sværere at styre, og pynten er lidt over the top i forhold til hvad jeg normalt går efter i sko hvilket egentlig også er det jeg elsker ved dem..

Men i lufthavnen lå der, GÆT ENGANG – også en Zara! Og det var så mit tegn, og da de så var derinde i min str. var jeg jo nødt til at købe dem, ikke?! (:

Vi var også et lille smut på Starbucks, hvilket var både mig og kærestens første gang. I know, håbløst bagud (; Jeg har hørt sindssygt meget godt om Starbucks, og det var ih og åh, så meget bedre end Baresso, så jeg blev ærlig talt vildt skuffet da jeg smagte min chocolate frapuccino.. Jeg synes Baresso’s er så meget bedre! Omend jeg er vild med Starbucks logo/farver.. Og deres cookies er muligvis de bedste jeg har smagt i mit liv! Overvejede virkelig at købe en håndfuld med hjem, for shit, dem skal i altså smage. Men altså ellers nej, så er jeg sgu mere til min Baresso iceblend, som jeg drikker hver gang jeg kan komme til det.

Dette billede er taget ud af vinduet i flyet i dag, da vi fløj over Alperne. Hold kæft hvor var det bare smukt. Vi havde bare det perfekte flyvevejr, så hele turen var bare virkelig flot.. Det var altså vildt. Det lignede at vi blot var nogle få hundrede meter over toppene, hvilket vi muligvis også var.. Fantastisk flot var det i hvert fald!

Skriv et svar

