Weekend

Det er allerede 4 dage siden jeg sidst kiggede ind, men weekenden har også været særdeles begivenhedsrig! Fredag tog jeg hjem til min mor, hvor min søster skulle holde fødselsdag for nogle veninder og der blev købt pizza og sodavand for alle pengene, puha! (;

Lørdag fik vi besøg og skulle handle ind til min søsters familie-fødselsdag om søndagen, og jeg var ude og købe de sidste julegaver..

Søndag var der brunch for familien. 10 mennesker, 2 katte og 1 hund. Hyggeligt (: Dog havde jeg endnu nogle køb der skulle ordnes, så jeg var i Lyngby og SHIT hvor var der mange mennesker. Søndag er blevet store shoppedag her i December måned! Nå, fuld fart frem og jeg fik købt gaverne, og nåede hjem sammen med kæresten til fødselsdagsmiddagen..

Igår havde jeg en aftale hos min nye tandlæge – den første siden skoletandplejen! Jeg var nervøs og overvejede kraftigt at lade være med at dukke op.. Men 3 år uden at få tjekket tænder er ikke så godt har jeg ladet mig fortælle. Desuden var jeg faktisk bange for at jeg havde et hul, og det ville være dyrt, så min mor ville give mig tandlægebesøget i adventsgave, hvis jeg gjorde det NU. Så intet valg, men en meget nervøs mig hos tandlægen. Det gjorde dog også lidt ondt, men intet i sammenligning med sidst jeg var hos tandlægen. Der var heldigvis ingen huller og jeg er stolt og glad (: .. Anyway, om aftenen skulle vi til fødselsdag hos min farfar hvor min farmor for en gangs skyld fik lov at kokkere. Jeg var vild med det.. Nå, ikke mere weekend snak. Jo, hvad har I lavet i weekenden?

Og så skal I ikke lige snydes for min nye hvide neglelak! Hvad synes I?

Den er præcis lige så hvid som den ser ud, selvom billedet er ret dårligt. Det var desværre det bedste af de få jeg tog. I må se det rigtigt en anden gang. Har faktisk en gang kommet rettelak på mine negle, som var ligeså hvidt som denne neglelak, men jeg synes det så dumt ud. Der var jeg selvfølgelig heller ikke så gammel (; Blev faktisk inspireret til at forsøge mig med hvidt igen af et gammelt indlæg hos Jimmi & Dolly, så har kigget lidt omkring og så blev det denne billige helt alm. kridthvide neglelak fra Depend og jeg er faktisk positivt overrasket. Det var sagtens noget jeg kunne finde på at tage på igen.

Skriv et svar

