All about the details..

Noget jeg var ret vild med i sommer, og som man så ret meget i gadebilledet, var tendensen med farvede sko til ellers simple eller sorte outfit’s.

Personligt er jeg ret vild med lyserøde sneakers, og ville gerne have haft et par til at give min stil et lidt funky twist. Jeg fandt dog aldrig de rette, så år vil jeg være i god tid og have et par når sommeren starter.

Her er min foreløbige favorit:

Perfekt babylyserød (da jeg ikker er til pink, funky eller ej) med strategisk slid/dirt, så jeg ikke føler mig alt for meget som en popprinsesse, og som kronen på værket er det hvidt silkebånd der sidder i, så fint og feminint! Den er så meget mig, og den perfekte blanding af flere stilarter. Eneste minus er det lidt tacky Diesel mærke som åbenbart lige skal sidde der /: Jeg har aldrig været så meget til Diesel og så prisen som jeg synes er en smule pebret, men det er måske bare mig? 860 kr. på Nelly.com.. Aaaj, det er måske ikke så galt igen. Dem kunne jeg i hvert fald rigtig godt tænke mig til forår/sommer, ærgerligt jeg ikke har fødselsdag lige omkring der (;

3 thoughts on “All about the details..

  1. Pingback: New sneaks!? « FASHIONISTA BY NATURE

Skriv et svar

