19.12.10

Hej babes (;

Har ikke fået kigget ind siden fredag, så I får lige dagens outfit. Har mere eller mindre tilbragt hele min weekend hos min kæreste i Nærum, hvilket har været skønt. Vi har spist sushi, hygget, set Simpsons og film, haft julehygge og så i dag selvfølgelig taget billederne her i skoven der ligger lige bag kærestens hus.. Men, funny story, efter megen brok fra kæresten, som frøs og havde sne i støvlerne efter at skulle vade mellem meterhøj sne var han sikker på at han ville tabe kameraet i sneen hvis ikke vi snart gik ind og idet jeg giver efter og siger “sidste billede!”, taber han kameraet i sneen! Væk var det bare i den sindssygt høje sne! Vi skyndte os at få det op, og banke det meste sne af, mens jeg ellers løb ind for at få det tørret med hårtørreren. Orkede slet ikke endnu en måned uden kamera hvis det var i stykker og skulle til reperation igen. Ved heller ikke om producenten ville tage imod det med så åbne arme the second time, for lets face it, det var jo faktisk selvforskyldt sidste gang, haha. Mit kamera har åbenbart en uhyggelig tendens til at blive tabt.. Ikke en heldig ting for et digitalkamera..

Jakke – Jofama // Skjorte – H&M // Top – Vero Moda // Støvler – UGG

Anyway, nedenunder får I lige et billede (det sidste inden kameraet blev tabt!) af min nye lilla metallic neglelak fra Rimmel. Jeg elsker den – kæresten hader den, haha.

Kan I lide den?

7 thoughts on “19.12.10

  1. min kjæreste synes alltid mye av det jeg kjøper også er stygt! haha. Men han endrer ofte mening når han ser det på!
    :)
    feks min animalprint haremsbukse, mener han er “hammer-style”. hahaha!

    feel free to stop by sometime!

    xx T

Skriv et svar

