Being creative (;

Følte mig knap så kreativ med tøjet i
dag, så ville lige lege lidt med collager..
Hvad synes I? Er det en sjov afveksling,
eller skal det bare være almindelige billeder?

Bukserne er de mest behagelige
jeans jeg nogensinde har haft på, men det er vist heller ikke
rigtig denim. Ved ikke hvor de er fra, fik dem af min søster fordi
hun ikke brød sig om at de var så posede. Tørklædet er fra Beck
Søndergaard, og et af mine yndlings! Det falder bare så flot af sig
selv, selvom det har været vasket flere gange. Fik det gratis med
da jeg tilmeldte mig som abonnent hos et blad engang. Er der noget
bedre end gratis ting? (;

2 thoughts on “Being creative (;

Skriv et svar

