Et kig i tasken..

Det her indlæg har jeg villet lave længe!, fordi jeg selv synes sådanne indlæg er hyggelige. Jeg har desværre bare hele tiden glemt det, så da jeg pludselig kom i tanke om det (som en overspringningshandling, fremfor at læse erhvervsøkonomi, hvilket jeg virkelig skal have læst…), måtte det bare blive nu.

Så her er de mest basic ting der altid er i min taske – i hvert fald den jeg bruger til hverdag. Det er jo selvfølgelig ikke alt der kan presses ned i en mikroclutch når man skal i byen (;

Marc Jacobs make up pung – rummer alt mit make up gear, samt hårnåle, hårelastikker og diverse smykker hvis de er med.

Pung – indeholdende alt hvad en pung nu indeholder, samt 117 andre ting!

Lighter – til de gange hvor jeg rent faktisk snupper en hyggesmøg med andre. Sker mest til fester, på gåture eller caféer og primært om sommeren. Og jeg er så nærig at jeg ikke gider at betale 5 kr. for en lighter i 7-11. Og jeg skal heller ikke låne nogen klam gul lighter!

Ray-Ban’s – fordi jeg elsker dem, og købte dem i Barcelona og glæder mig så meget til at få dem taget rigtig i brug til sommer!

Buskort – fordi, ja..

Diverse lipgloss’er med smag eller volumeeffekt – fordi jeg konsekvent altid har tørre læber og lipgloss derfor er et must for mig.

iPhone og høretlf – fordi hvordan skulle jeg overleve uden?! (;

Sten og diverse neglelakker – fordi jeg altid har for travlt til at lakere mine negle og derfor har neglelak med over ALT. Stenen har jeg tyvstjålet fra Sticks’n’Sushi.. shh!

Skriv et svar

