05.02.11

T-shirt – H&M / Taske – Asos / Cardigan – Vila

Sådan har jeg set ud idag da jeg var ude og se på kollektionsprøver i BC med min mor. Det er en lukket messe hvor firmaer viser deres varer frem, mens andre firmaer så kan komme rundt og bestille varerne til deres butikker. Man lukker ikke folk som mig ind, men jeg er så priviligeret at min mors fætter har et par firmaer, så vi kom ind på nogle “billetter” de arbejdende får – meget tysh tysh (;

Anyway, vi var egentlig mest derude for at få vores små fingre i noget af min mors fætters pels, desværre kunne vi jo ikke få det med hjem nu da det kun er kollektionsprøver, så vi må pænt vente lidt endnu.

Ellers står aftenen mest i afslapningens tegn, skulle have været inde og se Black Swan, men siden den startede for 10 min siden vurderer jeg at det vist ikke kommer til at ske i aften, hihi.. Desuden skulle jeg også gerne være lidt frisk til i morgen hvor min kæreste, som jeg ikke har set siden sidste torsdag, kommer hjem <3 Glæder mig sådan til at se ham.

Håber I får en god weekend ladies!

xoxo

One thought on “05.02.11

Skriv et svar

