Shiiit..

Hvor er det bare blevet fucking koldt – igen! Øv.. Derfor måtte jeg hive poncho’en frem igen, (den har egentlig aldrig været lagt væk, bare ubrugt af ren og skær optimisme) og pakke mig godt ind i den da jeg skulle en tur forbi strøget for at bytte nogle ting. På billedet står jeg i Magasins prøverum og har netop prøvet noget så selvmodsigende som badetøj (; Hvad det endte med at jeg købte ser I senere..

Håber I alle har en dejlig weekend ellers. Jeg passer syg kæreste som hoster så meget og tit at jeg snart har dunkende hovedpine. Hvis nogle ligger inde med gode husmoderåd mod hoste, så kom dog med dem! PLEEEEAAASE???!!

2 thoughts on “Shiiit..

Skriv et svar

