New sneaks!?

Okay så jeg fik aldrig købt de der lyserøde sneaks jeg plaprede om, for var alligevel lidt for nærig til at give de 860 for dem.. Selvom de virkelig er fine /:

Hvem der dog bare kunne vinde i Lotto for helvede!

Anyway, nu har jeg kastet min kærlighed på disse grå, mere down-to-earth regular sneaks fra.. Bianco! De er sat ned til 250 kr. og hvis ikke (igen) jeg for nærig til at betale f*cking 62 kr. i porto havde jeg nok købt dem. Nu må jeg se om jeg vil overtale mig selv, eller jeg vil glemme dem (:

Edit: Har lige set dem i Bianco. Der er en grund til den lave pris..
Skriv et svar

