Black Swan

 

Okay, nej jeg vil ikke begynde at anmelde filmen eller fortolke den her, for det har alle andre gjort før mig. Jeg vil bare sige at jeg synes den er ufatteligt fantastisk – faktisk overhovedet ikke som jeg havde forstillet mig, hvilket både skuffede og begejstrede på samme tid – uanset hvad havde den dog en meget stærk indvirkning på mig..

Efter jeg havde haft den i hovedet et par dage kunne jeg ikke få tanken om hendes søde pastel-strik-jersey-look / fjer-overdådighed-look’sne ud af hovedet, og jeg begyndte at crave et par grå benvarmere og i det hele taget den søde nedtonede træningsstil. Jeg ved dog godt at en blackoholic som mig aldrig kunne holde det så pastel’et og enkelt, men begyndte alligevel at lege med et look á la balletstilen og her er hvad jeg kom frem til.

Jeg kunne sagtens iføre mig ovenstående, og føle mig ballet-agtig, men stadig føle mig tro mod min stil..

I løbet af ugen vil jeg komme med bud på det med overdådigheds-fjer-look’et.

Skriv et svar

