Hadeliste

Jeg har med glæde læst mange af Trines hadelister, og eftersom jeg har haft rigtig mange ting imod mig på det sidste, fik jeg lyst til at lave en selv (;

1: Når man får en bøde i bussen(!) fordi man ikke har gidet forny sit buskort siden nytårsaften.

2: Når man giver 1100 for at behandle sin kat hos dyrlægen, hvorefter den vælger at flænse sit øre.. Til dyrlæge vi gå..

3: Når man får sidesting af at stå ud af bussen. What the fuck?

4: Når man ser solen skinne og graderne stige og tager en lille jakke og ballerinaer på, hvorefter det regner og blæser en halv pelikan.

5: Når selvsamme resulterer i hals- og mellemørebetændelse, som stadig bliver hængende halvanden uge efter!

6: Når man glemmer sin elskede paraply i bussen, og man lige netop indser det idet den kører væk.

7: Når man kommer til at sætte sit vækkeur forkert og derfor sover halvanden time over sig, og i stedet for at skynde sig i skole sidder og tager billeder.

8: Når forfængeligheden får et knæk, idet man indser at man efter at have praktisk talt sultet sig selv i halvanden uge, har taget et kilo PÅ! Igen, What the fuck?

9: Når man møder frenemy på Baresso og stemningen bliver en anelse akavet da man høfligt prøver at ignorere hende, selvom hun står lige ved siden af og faktisk stirrer på en.

2 thoughts on “Hadeliste

  1. Haha, på en måde var det altså ret sjovt at læse din hadeliste. selvom nogle af tingene var lidt nederen, så skrev du det på en ret sjov måde :)

    Jeg ville forrensten blive vildt glad, hvis du havde lyst til at kigge forbi min blog og evt. se min “walk-in closet tour” video ved at klikke lige her :)

    Kram Amalie

Skriv et svar

