Hvad man laver..

Når man går 2 timer før prøven slutter fordi man fatter nada af excel?!

Man går i Matas og bliver så irriteret over ikke som 7-årig at have taget patent på det med at tegne med tusser på læberne, haha. Her tænker jeg på de nye læbestifter i form af en tusch fra Max factor, som man altså maler med på læberne.. Genialt. Sådan en skulle jeg lige have til weekenden som formentlig kommer til at gå op i hat og briller..

Jeg går hjem og prøver og synes sgu egentlig det fungerer meget godt. Den er pæn, og nem og have med at gøre. Jeg købte den mørkelyserøde, men den er nu mere rød når den kommer på desværre..

I får lige overbelyst webcam billede, for det var lige hvad jeg gad (;

Skriv et svar

