Lykken er..

Når ens venner tager sig tid til at tage sig af en når ens hjerte bløder..

Jeg og min bedste ven kørte en lang tur her til aften i Hellerup og endte på Langelinie hvor han, trods mine indvendinger, købte is til os. Det var sindssygt koldt, da jeg stadig havde bare ben og han shorts på, og det blæste jo en halv pelikan! Så så sad vi bare lidt og kiggede på den lille havfrue mens han holdt om mig og gav mig den ømhed som jeg i den grad mangler lige nu. Jo, jeg er heldig at have ham i mit liv. Han forstår mig og kan på en eller anden måde alligevel altid få mig til at smile.. Det går mere og mere op for mig at jeg har mange i mit liv som jeg ikke har givet mig tid til at sætte rigtigt pris på – og det er farligt.

Skriv et svar

