Satchel bags

Jeg er ret hooked på de vintage-looking satchel bags man ser rundt omkring for tiden, men sjovt nok har de fleste af dem jeg har spottet også været genbrugsskatte og derfor uden for rækkevidde. Nu har jeg dog fundet dette pragteksemplar hos Topshop, og jeg er så tæt på at købe.. Jeg kan bare ikke bestemme mig for farven! En del af mig mener at den skal være brun for at beholde vintage-look’et, men jeg kender også mig selv så godt at jeg ved at jeg ville få brugt den sorte meget mere fordi den, well.. er sort (:

Så hvad synes I? Sort eller brun?

Skriv et svar

