04.06.11

Og som lovet er her hvad jeg havde på om aftenen, da vi var ude og spise på Sticks’n’Sushi.. Utroligt hvad heels og en læderjakke kan gøre (: Det er forresten mine yndlingsheels, som nok nærmere kan betegnes som wedges, og også ses i forrige collage. I dag tager jeg en lille timeout fra eksamensforberedelse. Synopsis og problemformulering er skrevet og skal bare være afleveret i morgen kl 12.. Så skal der laves laaaangt Power Point og talepapir, bla bla!

Så nu skal jeg slappe, bytte og købe nogle ting, og nyde at have god tid. En luksus jeg under mig selv (; 

9 thoughts on “04.06.11

    • Uha, sidder ikke lige med dem pt, så hvis du vil have nøjagtige mål må du lige skrive igen, men en hurtig søgning på nettet sagde at der var 5″ hæl og 2″ plateau.. Da jeg slog det op i cm sagde den 17(!), og det er de altså ikke. Mit gæt er omkring de 10 cm (:

  1. okay, uh for de er jo alt for lære. men 10 cm. er måske i overkanten. Kan jeg få dig til at måle dem?

    M.v.h

  2. Lyder skønt.
    Må jeg spørge hvor du har købt dem?
    Problemet er bare lidt, at jeg er rigeligt høj i forvejen.

    • Arh.. Mener jeg købte dem på Shopbob.com, men kan ikke helt huske det, men hvis du googler dem kommer der en masse frem (:
      De hedder Jeffrey Campbell Mariel

Skriv et svar

