17.06.11

Hæhæ, ser vist lidt halvsur ud på de her billeder.. Meeeen I skulle ikke lige snydes for hvordan jeg har set ud i dag. Jeg skulle en tur i Fields med en veninde for at tjekke udsalget, der var dog ikke lige noget jeg måtte have.. Senere/nu står den på fødselsdag hos min mor. I kan lige ane mit køb fra Bimba y Lola på mit håndled, er allerede så glad for det!

Nu vil jeg smække benene op og tjekke hvad der er af film og spise noget slik. Uhmm (:

God weekend babes!

xoxo

6 thoughts on “17.06.11

Skriv et svar

