24.06.11

I dag har jeg haft min allermest behagelige maxi kjole på som jeg købte for en uges tid siden til 80 kr. i H&M. Der er ikke rigtig andre end mig der kan lide den so far, men jeg er sgu ligeglad :D Synes det er skønt med de maxi kjoler! Og så var prisen jo lige til at overskue.. Lige nu nyder jeg den sidste tid med kæresten inden han tager afsted til Roskilde i morgen. Vi har hygget i Lyngby og drukket Frap O’ Freezes på Kong Kaffe, overraskende god iskaffe lavet på pulver og isterninger! Me like (: Bilder lidt mig selv ind at den selvfølgelig må være fedtfattig når den er lavet på kaffepulver..?

Anyway, de af Jer som også skal på Roskilde må have en god festival :D

Hvor mange skal egentlig afsted til Roskilde i år? Jeg skal ikke i hvert fald, men føler at resten af Kbh skal! Haha..

Skriv et svar

