Wildfox, wildfox, wildfox..

..Og Wildfox! Et af mine yndlingsmærker. De laver noget af det lækreste tøj til rimelige priser og i forholdsvis lækker kvalitet. Her i min sommerferie skal jeg på mange forskellige former for ferie, blandt andet i sommerhus, på badeferie, storbyferie x 2 og mere sommerhus. Plus ferien i baghaven (; 

Derfor må jeg have en lækker løs, ikke alt for tyk sweater til kølige aftener når solen går ned og stroptoppen og de bare ben bliver en anelse for koldt. Jeg ved at den skal være fra Wildfox, og at den skal være enten sort eller hvid fordi det går til alt og det gerne må være en jeg kan bruge i flere sæsoner.. Nu har jeg fundet 4 forskellige, den sorte med LOVE på findes også i hvid, men den kunne jeg ikke lige finde noget ordentligt billede af. Men nu kommer så 100.000 kr spørgsmålet (; HVILKEN en af ovenstående synes I jeg skulle vælge?! Jeg hælder umiddelbart mest til den med LOVE, men om den skal være sort eller hvid har jeg lidt problemer med at finde ud af. Derfor vil jeg meget gerne høre Jeres meninger. 

Der kommer forresten en pakkeliste til de forskellige ferier op senere, så man kan få shoppet det rigtige og pakket i god tid. (Jeg er nemlig sindssygt neurotisk pakke-entusiast!)

 

 

 

Skriv et svar

