Hej blog!


Jeg er ked af at jeg forsømmer dig i denne tid med alle de nye læsere, (hej til Jer og velkommen), men sandheden er at jeg ligger i min have i godt selskab og nyder solen iført min bikini og intet andet.. Derfor går det lidt sløvt med inspirationen. Dog lover DMI dårligt vejr fra i dag, hvilket giver mig tid til at ordne en masse praktiske ting (; Og til at blogge of course.. Lige nu sidder jeg og sveder over hotmail, for teamet bag har valgt at lukke min mail hvilket mildest talt er en katastrofe for mig og jeg har kæmpet mod de onde hotmail-mænd i 3 dage nu. Har abstinenser efter min mail! Sidder der nogle der har prøvet noget lignende og ved hvad man kan gøre? Har forsøgt at overbevise dem om at det er min mail, og har skrevet praktisk talt hele min livshistorie, but nothing seems to be good enough. Så frustrerende!

Anyway, når jeg sveder i solen fremfor over mailen, er det til denne skønne sang som de fleste af Jer nok har hørt da den bliver voldspillet! Meeeen hvis ikke, så kom igang! For der er virkelig en grund til det!

Skriv et svar

