Roskilde !!!!

Ligeså fedt som jeg synes festivaller er, ligeså overbevist er jeg om at det slet ikke er noget for mig! Det er vist et eller andet med det at sove i telt, og være mudret, støvet eller lugte af tis der ikke rigtig tiltaler mig, haha.. Nå ja, og så kan jeg simpelthen ikke udstå øl – bare lugten giver mig nærmest kvalme! Ærgerligt fordi jeg er så vild med festival stilen. Jeg labber al festival streetstyle i mig. Og skulle jeg selv på Roskilde ville jeg se sådan her ud.. Nu hvor jeg ser lidt bedre efter kan jeg måske godt se at selvom stilen er festival-agtig, så er det jo dyre ting jeg har valgt – måske jeg skulle tage på en luksus festival..? ;)

2 thoughts on “Roskilde !!!!

Skriv et svar

