Roskilde synger på sidste vers..

Og derfor får I lige endnu et, og sidste, festival outfit. 

Jakke Alexander Wang  Gummistøvler Hunter Armbånd Hermes Kjole Acne Strik Topshop Taske Alexander Wang

En læser spurgte mig om ikke jeg ikke nok ville skrive hvor tingene er fra når jeg laver collager, og det vil jeg selvfølgelig.. Tror bare jeg lidt nogle gange har glemt at tænke over det. But here you are (:

Jeg er ret vild med den her kjole, den er så smuk synes jeg – og dette sæt havde været helt perfekt i dag hvor det først var helt vildt hot, samtidig med at det regnede kunne jeg næppe undvære min gummirøjsere. De holder også lidt på varmen når duggen falder.. For nu hvor Roskilde er ved at lukke og slukke er det nok alligevel lidt køligt. 

Jeg håber at Jer der har været afsted har haft en god festival trods det omstændige vejr – og os andre, vi hygger med blogs, ikke? (;

Skriv et svar

