Yesterday

Hahaha, ikke verdens mest geniale billede – men i mangel på bedre (; 

Heroppe i Liseleje, hvor jeg er i sommerhus lige pt, er der den fineste naturlegeplads skåret ud i træ. Den er virkelig hyggelig og sindssygt flot lavet, og ligger i skoven lige før stranden. Og når man er sådan en barnlig sjæl som jeg jo nok må indrømme at jeg er, så er det simpelthen for stor en fristelse.. Det blev så foreviget da vi var nede og spise is og gå tur igår.. Jeg vil ikke komme mere ind på hvad jeg ligner i mit nattøj og uden makeup, meeen det hele skal sgu ikke være så fancy (; Lidt virkelighed eller ærlighed måske, skal der også være plads til. 

I den sammenhæng vil jeg også lige benytte chancen til at spørge Jer hvad I synes der skal mere af her på bloggen? Er det fint som det er eller er der noget der mangler? Jeg hører meget gerne hvis I har nogle indvendinger – hvis ikke går jeg ud fra at alt er som det skal være (;

 

Skriv et svar

