Lædershorts : Luksus / Budget

Jeg mener helt klart at lædershorts er kommet for at blive. Vi har efterhånden set meget til både dem og lædernederdelen, og jeg er gået all in og har købt luksus udgaven i ægte læder som jeg også synes er den flotteste, men der er selvfølgelig også en væsentlig prisforskel på luksus og budget – luksus’en koster 800 kr. og budget’en koster 179 kr., så hvis du ikke er sikker på at det er dig, ikke er til læder, eller bare ikke tror på dem i det lange løb ville jeg anbefale dig at prøve dem fra H&M af. De er i hvert fald fine til prisen, ægte læder eller ej.

Hvad ville I vælge?

2 thoughts on “Lædershorts : Luksus / Budget

  1. Klart læderbasserne, de er så cool! Men jeg har endnu ikke fundet ud af hvor søren man kan købe Jofama By Kenza – ved du det?

Skriv et svar

