Chicy.se

Jeg er virkelig blevet vild med denne kjole fra den svenske webshop Chicy.se som Kia sporter så godt. Desværre har jeg ikke så meget lyst til at kaste de 770 svenske kr. efter den som det bliver med fragt til DK. Specielt ikke når, som mange andre bloggere har påpeget, varerne kommer direkte fra Ebay og de så selv scorer profitten ved at tage dobbelt så meget for det.. Derfor har jeg på alle leder og kanter ledt efter den på Ebay, dog uden held. Hvis nogle af Jer skulle kunne finde den er I simpelthen et par engle! 

Hvis alt glipper må jeg nok bide i det sure æble og bestille den fra Chicy, men i det tilfælde vil jeg så høre om der eventuelt bor nogle i Kbh som kunne være interesseret i også at bestille den og dermed splitte fragten? For de 170 svenske kr. synes jeg simpelthen er røveri ved højlys dag at tage for at sende en enkelt kjole, til et naboland. 

Hvis det har interesse, eller nogle opstøver den på Ebay – så skriv lige en kommentar (:

3 thoughts on “Chicy.se

  1. Pingback: Svenske webshops « FASHIONISTA BY NATURE

Skriv et svar

