28.07.11

Hold da op, en computer kan drille på mange måder når man bare prøver at planlægge et indlæg med nogle billeder, som så ender op med at være mikro på grund af meget dårligt kamera.. (I think..?)

Anyway er det outfittet fra igår aftes da vi skulle ud og spise efter en dejlig lang dag ved poolen og på stranden, igen i dag lejede vi også vandcykel – jeg elsker det!

I morgen skal vi ud på en tur som kort sagt vist er en ørundtur hvor vi kører i bus rundt til forskellige spændende ting øen har at byde på. Det tror jeg bliver rigtig spændende, og så får min hud en velfortjent pause fra alt det soleri. Det er vist et dårligt tegn når det prikker og stikker, ikke? Vi har endnu 2 ture vi skal på, en bådtur hvor man vist kommer rundt til lidt forskellige strande og øer, og spiser frokost på en strand, samt dykker og videre i den dur. Det glæder jeg mig virkelig til! Den anden tur er en tur hvor vi skal ud til en ø hvor min mor og far var på ferie for nogle år siden og som min mor meget gerne vil tilbage til, blandt andet på grund af de store havskildpadder de har der (:

Jeg vil næsten også lige knytte en kommentar til outfittet – skoene røg altså på for Jeres skyld, for vejene er sgu så ujævne at det turde jeg slet ikke begive mig ud i! Og kjolen fik jeg til Monkis udsalg i januar eller februar for omkring 60 kr. Synes selv den er virkelig flot og slet ikke ser billig ud, og så er det bare så lækkert materiale..

Nu vil jeg smutte i seng, for klokken er 01.36 lokal tid, og jeg skal op klokken 7. Baaah.. Godnat søde læsere <3

4 thoughts on “28.07.11

Skriv et svar

