Hej og farvel!

Overskriften siger vist det hele.. 

Ramte hotellet for en times tid siden, klokken 01.45 lokal tid, efter farveldrinks på meget eksotisk (men hyggelig) bar. 

Jeg kan sove omkring 4 timer før jeg skal op og pakke færdigt og efterfølgende bliver hentet af bussen og kørt mod lufthavnen. Jeg har endnu et outfit indlæg til Jer, men i stedet for at bruge precious nattesøvn på det vil jeg hoppe i seng nu og smide det op når det er mere gennemarbejdet. Eftersom jeg kommer hjem i morgen og skal nå at ses med meget savnet kæreste og kattemis, bliver det nok ikke lige i morgen det kommer op, men jeg ser tiden an. 

Godnat søde læsere.

xoxo

 

Skriv et svar

