London tur/retur

Kufferten er næsten pakket, med basistoppe, en maxikjole, buksedragten med de små bambier, forskellige slags tørklæder og et utal af trøjer og jakker.. (Og selvfølgelig iPhone opladeren!) Jeg synes selv jeg er blevet ret god til at pakke, jeg slæber godt nok meget med som jeg ikke får brugt, men det er mest for at undgå begrænselses-følelsen.

Undergrunden.. What’s to say, really? DEN ER FORFÆRDELIG og vi tog den meget :(

Og på sightseeing kom vi.. Det lyder måske rigtig kikset, men det var uden tvivl den bedste måde at opleve London på IMO.

Jeg kan ikke lige huske historien bag denne her statue, men den skal forestille en stridsvogn i kamp med en fredsengel dalende ned på. Det er nok en form for anti-war monument (:

Meget, meget højt hotel.. Ved ikke lige hvorfor det kom med..? Det er muligvis vores guides skyld. Det var en ung fyr, som simpelthen var så sjovt så man ikke kunne lade være med at grine hele tiden og vi var så få på bussen at det bare var rigtig hyggeligt. Det var helt ærgerligt da vi skulle af..

London Bridge.. Ikke videre interessant, men meget fin med de røde og blå detaljer.

.. Man er vel tourist (;

How come every time you come around, My London, London bridge, wanna go down..

Jeg kunne simpelthen ikke dy mig for at nynne den der forfærdelige Fergie sang hver gang vi kom til denne her station. Og det gjorde vi tit!

I lufthavnen får vi lige kigget lidt, og slappet lidt af inden turen går hjemad. Jeg glæder mig usigeligt til at komme hjem.

Jeg har før ytret mig med hensyn til Starbucks – og efter nu at have prøvet 4-5 forskellige ting, I still don’t get it. Hvorfor er det så hypet? Jo – jeg er vild med deres logo (:

6 thoughts on “London tur/retur

    • Hej Ida,
      Sorry din kommentar først kommer frem nu. Du var røget i spam’en..
      Men buksedragten er fundet på udsalg hos Urban Outfitters på strøget for nogle måneder siden (:

  1. Er simpelthen så misundlig! Har selv boet i London og savner det så meget når jeg jeg kigger på dine billeder derfra! :/
    Kan se du har en tattovering, må jeg spørge hvad der står på den?

  2. Virkelig? Fik du slet ikke stress af byen? Jeg synes nemlig den var et af de mest stressede steder jeg har været.. Var ved at dø når jeg skulle have undergrunden, haha.. Men okay, jeg var der selvfølgelig også kun 3 dage over en weekend. Så måske ikke de mest optimale forhold (:
    Men ja, der står “tu me manques”, som er fransk og betyder jeg savner dig..

Skriv et svar

