New in

Nyeste items i garderoben er denne fine mørkegrå top i lækkert tyndt stof som falder tungt og flot – jeg har en top fra Won Hundred som minder meget om den og som jeg bruger minimum en gang om ugen. Det er den perfekte basistop og jeg har jagtet den model i umændelige tider, og nu lykkedes det altså at finde en som minder tilpas meget om den (: Denne her er dog fra MbyM og kostede kun halvdelen af hvad Won Hundreds model kostede, så det kunne jo ikke være bedre..

Nå ja, og så har jeg også købt mig en choker fra Ugabuga, de er jo ikke til at komme udenom og smukke er de. Så nu glæder jeg mig til at finde ud af om jeg kan pull it off!

Viser begge dele i outfit ASAP.

6 thoughts on “New in

    • Ja, den er ret nice.. Men også lidt halvdyr faktisk – 250 kr. Så ved ikke lige om jeg skal kigge efter et lidt mere budget venligt alternativ. Har set de har nogle lignende i H&M til 80 kr (:

Skriv et svar

