Gestuz Autumn 2011

Lige siden Gestuz udkom har det været et mærke der stod mit hjerte meget nær. Jeg blev simpelthen gang på gang forelsket i dere styles.. Dog har jeg de seneste år faktisk ikke købt noget derfra, desværre fordi jeg synes det blev lidt for basispræget, og kedeligt.. Men igår var jeg altså en tur i Fields  med min kæreste, og da vi træder ind i Samsøe Samsøe hænger der en lilla-grålig strik og skriger mit navn. Da jeg først har set den kan jeg næsten ikke slippe den. Jeg prøver den og kærligheden til den er så stor at jeg på ingen måde har lyst til at skulle have den af igen – nogensinde! Jeg må dog sande at jeg ikke har de 1000 kr. til at adoptere den. Ergo går jeg derfra med et knust hjerte. 

Da jeg kommer hjem må jeg simpelthen tjekke om den ikke skulle være til at opstøve nogetsteds lidt billigere. Det eneste sted jeg kan finde den er dog på Gestuz’s egen hjemmeside, hvor jeg altså også falder over resten af disse styles som er fra deres efterårskollektion – strikken jeg elsker, er den på billede 2. Ærgerligt nok viser billedet ikke strikken rigtigt, for den er så smuk så smuk, og jeg fortryder sådan jeg ikke fik hapset et billede af den på :( 

Anyway synes jeg lige jeg ville dele billederne med Jer, da de faktisk (og strikken of course) har givet mig lyst til at købe mig fattig i Gestuz igen!

Min elskede strik og smuk blazer. Gestuz er i den grad god til snit!

Jeg får  lyst til at købe pailletter igen.. Selvom jeg egentlig hader dem føler jeg virkelig jeg må eje den pailletblazer. Så fantastisk.

Mangler du stadig en læderjakke? (NEJ, det gør jeg ikke!!!!!..) Så er Gestuz helt klart også et mærke hvor du kan finde så mange skønne modeller. Disse 2 er mine yndlings.. Men jeg må ikke.

 

 

 

2 thoughts on “Gestuz Autumn 2011

Skriv et svar

