Hvis jeg vandt en million..

Ville jeg til en start invitere min kæreste til at holde Jul på et eksklusivt hotel i Paris, hvor vi bare skulle være os 2 på den første udenlands ferie alene nogensinde. Jul er min yndlingshøjtid og jeg har hørt den skulle være allermest magisk i Paris! Derfor har jeg længe haft et ønske om at komme dertil i Juletiden..

I Paris ville jeg også købe min ultimative drømmetaske – Chanel’en!..

..Og ikke bare i sort, gerne også rød og hvid! Men alle med sølv hardware, da jeg som vistnok førnævnt ikke kan fordrage guld (:

OG – som det kæmpe legebarn jeg er – så skulle vi selvfølgelig også en tur i Disneyland, et af mine yndlingssteder.

Hvis I vandt en milion, hvad ville I så gøre? Vær med i millionlotteriets konkurrence, hvor du kan vinde et rejsegavekort på 25.000 kr.!

 

One thought on “Hvis jeg vandt en million..

Skriv et svar

