Cracked effect

I fredags synes jeg det var på tide at få afprøvet min krakelerlak fra Depend som jeg købte engang i foråret, hvis jeg ikke husker galt.. Som sagt så gjort. Prøvede bare med den neglelak jeg nu lige havde ved hånden under, i dette tilfælde en rød.

Og således resultatet. Tror dog det er før jeg har kommet overlak på, men skidt (;

Troede faktisk det ville være et helvede med alle de lag, men det var det faktisk ikke. Det hele tørrede rimelig hurtigt selvom jeg både havde underlak, den røde, kraklakken og overlak på. Selvfølgelig var der lidt ventetid, men så gik tiden med noget andet, så det var ikke noget jeg tænkte over. Jeg plejer ellers at være en ret så utålmodig sjæl, og hvis en neglelak skal have 2 lag kan jeg ligeså godt droppe det, for det ender altid med at blive grimt, haha.

6 thoughts on “Cracked effect

  1. Hvordan får man kraklakke til at se sådan ud? :)
    Lægger man bare et normalt lag over og så samler den sig selv i klumper?

Skriv et svar

