23.09.11

Jeg er vist en værre lille perfektionist (læs: kontrolfreak), for det hele af billederne kommer ikke op da der er en ting i baggrunden der irriterer mig. Dumt jeg ikke lagde mærke til det inden vi tog billederne, men det er der ikke noget at gøre ved nu. Må prøve igen en anden gang..

Det er forresten også som regel derfor der ikke er flere “dagens” på bloggen. Hvis man ikke er specielle stedet så er det svært at finde gode locations synes jeg. Hader når der er grønt over det hele. Bliver så hurtigt træt af den farve. Bliver bedre til vinter (:

Anyway, det var ikke rigtig det indlægget skulle handle om. I fredags tog min kæreste Christian og jeg til Lyngby for at kigge på hatte, selvom han nok så irriterende pointerede at vi har kigget på hatte 117 gange, og jeg kan ikke finde den perfekte. Men det gjorde jeg altså alligevel. Jeg gad bare ikke give 500 for den (..havde heller ikke råd, men det er selvfølgelig en anden snak..) så the search continues.. Lige nu hygger jeg i sengen med sushi og the Hills. Det bliver ikke meget bedre.. Om lidt er resten vist til katten (;

5 thoughts on “23.09.11

Skriv et svar

