Shades of purple

Mens alle falder i svime over bordeaux har jeg erfaret at det bare ikke rigtig er min farve. Jeg skal have en lidt mere blålig tone – den lilla.

Og hvor har jeg dog set mig lun på lilla. I dag var jeg med min kæreste Christian i Lyngby for at kigge på vinterudstyr hvis man kan sige det sådan. Her faldt jeg i Magasin for dette skønne lilla tørklæde..

Hvis nogle for et års tid siden havde fortalt mig at jeg en dag ville have både blå og lilla på på samme tid ville jeg nok have nægtet, for jeg er i den grad farveforskrækket, men det bliver efterhånden bedre synes jeg. Kommer dog aldrig til at ligne en regnbue, men få lækre farver kan godt integreres (:

Så her ser I altså også nogenlunde hvordan jeg så ud i dag, dog minus halstørklæde og plus strikcardigan og mine elskede cats Rayban.

Jeg fandt dog endnu en lilla ting som jeg var meget tæt på at købe, hvis ikke det havde været fordi min konto allerede har det skidt!

En lækker basistop fra H&M. Sølle 60 kr. kostede den, og jeg fortryder lidt nu at jeg ikke købte den, for materialet og snittet var rigtig lækkert, alt taget i betragtning, og så havde den den helt rigtige lilla farve.. Hmm. Næste måned (:

Skriv et svar

