13.10.11

Lad venligst være med at spørge hvad der sker her, haha!

I dag har jeg lavet absolut intet. Og efter det kom min mor og hentede mig for at tage mig med hjem for at printe ansøgninger ud og vaske tøj. Vild ungdom (; 

Min søster gik med til lige at forevige mig så der kom noget på bloggen, og jeg har min “nye” strik på som jeg købte forleden af Lotte. Den er lige det største, men det gør heldigvis ikke så meget når det er en striktrøje – leger bare den skal have sådan et oversize look you know (: Jeg er vild med sølvtrådene der er strikket ind i. Kan slet ikke få nok af sølv. Det er sådan en smuk farve.. Har også fået den ide at jeg skal spraymale et par sko sølv, inspireret af Gina her. Jaja, projekter er der nok af. 

xoxo.

 

4 thoughts on “13.10.11

Skriv et svar

