Welcome

Til de 5 nye læsere der er kommet til over de sidste par dage. Det gør mig helt utroligt, kilder-i-maven-glad når jeg opdager en ny læser her, (bare spørg min kæreste!).. Så egentlig vil jeg bare sige velkommen til og tak! Jeg har nogle indlæg klar de næste par dage, og regner stærkt med et dagens af en trøje jeg har fået byttet mig til – og min smukke nye hårfarve efter et år uden at have farvet det. Shit hvor har jeg savnet det.. (at farve det, that is).

Nå, det blev en lang smøre om ingenting, der kommer nogle rigtige indlæg snart, promise. 

Nu : sove. Godnat sødeste læsere 

 

2 thoughts on “Welcome

  1. Hej Louise :)
    Jeg er glad for at se at du har deltaget i min give away, men jeg ville bare lige gøre dig opmærksom på at du ikke kun skal følge på bloglovin, men også på google friend connect og linke til det smykke du aller bedst kan lidt fra be-fashionable.dk ;)

    xxCaroline
    thefashionfrog.blogspot.com

Skriv et svar

