Another wish..

Forleden så jeg denne her jakke i Magasin, der var den dog i en grim cremehvid farve (hader cremefarvet!). Var dog med det samme vild med dens vamsede kunstige look, og så var den tyk uden at være for varm.. Igår var jeg så så heldig at skimte den i grå og den var bare PÆN! Fik aldrig prøvet den dog, hvilket jeg fortryder nu for ud fra pasformen kunne jeg desværre godt forestille mig at den sidder elendigt /: Ikke desto mindre er jeg altså helt skudt i den, selvom min kæreste synes det er noget nær det grimmeste han har set (.. eller sådan noget.. MÆND?!). Den har muligvis lidt fraggel over sig, men det er det der gør den så speciel og cute synes jeg – den er fake og den er ikke bange for at vise det (;

Men hvad synes I? Er det bare mig der er bidt af en gal fraggel? (haha..)

Den er forresten fra Vila og kan erhverves lige her.

 

 

2 thoughts on “Another wish..

Skriv et svar

