MENUCARD

Menucard er et relativt nyt koncept, hvor du som medlem får dit eget personlige kort, som du kan bruge på forskellige restauranter.
Menucard samarbejder med over 100 restauranter i hele København og Aarhus. Det åbner også snart i Odense.
Med Menucard kan du hver dag få 30-50% rabat på de udvalgte restauranter og du vil som minimum altid kunne tage én person med.
www.menucard.dk bliver løbende opdateret, så du altid kan følge med i hvad der sker og hvilke nye restauranter Menucard samarbejder med.

Jeg er så heldig at min kæreste kender ejeren af virksomheden, og jeg har derfor mulighed for at dele en rabatkode med Jer, søde læsere. I kan nemlig til og med mandag d. 31/10 blive medlem af MenuCard for kun 40 kr.

Skriv blot “gave26” i promotionkodefeltet, så vil der blive skåret 279 kr. af prisen – gå ind på www.menucard.dk

For al ordens skyld vil jeg selvfølgelig lige oplyse Jer om, at min kæreste får lidt penge for hver gang koden bliver brugt. Det ændrer dog ikke på at det er en super pris, jeg synes bare der skal være en gennemsigtighed da jeg ikke er ude på at “narre” nogle, eller køre skjult reklame. Jeg modtager i øvrigt intet for dette indlæg, men vil selvfølgelig gerne støtte min kæreste og give Jer mulighed for et godt tilbud (:

Skriv et svar

