Details

Har for nylig endelig fået anskaffet mig Lonnie’erne fra Bianco og jeg elsker dem! Jeg ligger dog lidt imellem størrelserne, så har taget dem i 38 med planer om at komme en sål i. Indtil da bruger jeg bare et par ekstra sokker som får lov til at fungere som ankelvarmere.. Elsker det.

Som I muligvis kunne gætte ud fra billederne i indlægget nedenunder, var jeg altså i Illum igår.. Der fandt jeg denne ring hængende på et -50% stativ heeeeelt alene, og fordi jeg altså i forvejen har haft øje for den var den nødt til at komme med mig hjem, selvom Pilgrims ringe er en pixi smule for store til mig. Who cares. Nu pynter den så fint på min finger . 

2 thoughts on “Details

Skriv et svar

