Diesel Loverdose

Lidt heldig har man da lov til at være nogle gange – jeg var nemlig en af de 8 heldige vindere af Loverdose parfumen fra Diesel, på bloggen The Impressionista, hvor over 250 piger deltog!

Jeg har været meget nysgerrig med hensyn til Loverdose, mon den virkelig som sigende er dragende på mænd? Det glæder jeg mig meget til at teste nu hvor jeg endelig har fået hentet den fra pakkekontoret. (Note til mig selv: få lavet en døgnpost. Nu for fanden!) Umiddelbart synes jeg den lugter meget, meget specielt, lidt af mand.. og appelsin og eventuelt lakrids..? Det er der sikkert overhovedet ikke i, men den ligger langt fra de parfumer jeg normalt bruger. Derfor glæder jeg mig endnu mere til at høre hvad min kæreste synes om den.
Har I prøvet den? Og hvad synes I? OG virker den overhovedet (dragende på mænd altså, haha) ? 

Skriv et svar

