3 x jewelry

Jeg har endnu ikke fået stiftet ordentligt bekendtskab med den danske webshop OXIDERET, men noget siger mig der ikke går længe før det sker..!
Drømmer lidt om disse smykker. Bliver altid mere smykkefikseret om vinteren (God knows why), og derfor har der også været mere fokus på smykker end normalt på det sidste.. Jeg er ret vild med konceptet på OXIDERET, hvor mærkerne er håndplukket efter stil og udtryk – det er altså ikke bare en ren pengemaskine, og det giver altså lidt personlighed og troværdighed. Kunne virkelig godt have ønsket mig Storm & Marie kjolen som Camille er så fin i! Men der var jeg sgu lidt for sent ude..

Skriv et svar

