Wishlist ; Home


Kommode IKEA Puder H&M Home Lænestol Ilva Tøjstativ Hay Globus Ilva

10 thoughts on “Wishlist ; Home

  1. Altså min den mangler pt. den sidste skuffe og den anden nederste skuffe, ja det er bare et spørgsmål om tid inden den kollabser. Den plade (som tingene skal ligge på) der er i skufferne er alt for tynd og hurtigt bukker den så den ikke længere sidder fast i skuffen. Man kan i hvertfald ikke have tunge ting i. :) Hehe er det ikke bare IKEA normalen sådan ;P

    • Haha, omg. Det lyder da som noget værre bras.. Men måske man kunne “fortykke” pladerne i den så de ikke bukker..? Ellers må jeg sgu kigge mig om efter en anden, for ideen var lidt alle mine sko skulle være i den i min entre så jeg havde overblik, men dur jo ikke hvis de falder ud..
      Og jo, det er vist riiimelig meget typisk IKEA – har selv et skab der er helt fucked /:

  2. Kan se der er en som har skrevet kommoden er noget lort?! Her hjemme knus elsker vi den – i hvert fald hvis det er den dyre udgave med gult tapet i skufferne :)

  3. Det er også den dyre jeg har, med det gule tapet i skufferne. Altså jeg var også glad for den i starten, men synes jeg har betalt ALT for meget for den, for den er ikke prisen værd. ;) Det ydre snyder ;) Men det er godt at høre at det ikke er alle der haft problemer med den. :)

Skriv et svar

