Panasonic Lumix GF3

Lige nu kan du deltage i konkurrencen om et Panasonic Lumix GF3 – konkurrencen går simpelthen ud på at trække ting ind i collagen og vise hvor kompakt kameraet er. Hver uge udpeges den bedste annonce og vinderen vinder et GF3 – og man har også mulighed for at vinde en rejse til en værdi af 20.000! Deltag her!

Jeg kunne så godt bruge begge dele.. Jeg mangler simpelthen så meget et kamera jeg kan bruge i stedet for det skod et jeg har, og GF3 har rigtig mange muligheder uden at være så stort og klodset som et spejlrefleks som jeg ved jeg aldrig ville få slæbt med mig. Så plzz lad mig vinde et kamera (:

Skriv et svar

