03.12.11

Som lovet kommer lørdagens outfit – jeg har faktisk helt glemt at fortælle Jer at jeg havde fødselsdag d. 23. November, haha! Jeg kan godt lide at fejre fødselsdag seperat med min familie and all, og en dag seperat bare min kæreste og jeg. Så ligesom sidste år ville jeg på Tivoli Hotel og have sushi, og min kæreste siger ok fordi han er sød :) Det kunne bare først lade sig gøre at få bord til ordentlig tid i lørdags. (Og så spiste vi endda først kl 21, til min kærestes store irritation!) 
Men jeg var ligeglad for jeg elsker virkelig det sted.. Og da vi tog hjem omkring 23.30 forevigede vi lige mit outfit – det var virkelig koldt!
Anyway, er tørklædet ikke bare fiiiint? Er så glad for det!

Og så vil jeg lige sige til min kæreste at jeg elsker ham – vil gerne have han bliver glad når han ser det her fordi han var ved at fryse fingrene af da han tog billederne, det stakkels pus (:

xoxo 

2 thoughts on “03.12.11

  1. jeg elsker dig skat :)
    regner med at få nogle handsker af dig i julegave, så mine fingre bliver siddende på ;) <3

Skriv et svar

